You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נשאר בצפון עם כובע חדש - האתגר של אביב כנפו
מקווה להרבה רגעים כאלה בתפקידו החדש. אביב כנפו (צילום פרטי)

נשאר בצפון עם כובע חדש - האתגר של אביב כנפו

אחרי למעלה משלוש עונות מוצלחות כמאמן נוער במחוז הצפוני של הליגה הלאומית, אביב כנפו יוצא לדרך חדשה ומאתגרת במיוחד. על כך, בכתבה הבאה

מאת: מערכת האתר

אביב כנפו הוא אחד מאנשי המקצוע הוותיקים והמוערכים בגזרת מחלקות הנוער ובפרט בכדורגל הצפוני. לאחר כעשור מוצלח כמאמן במחלקת הנוער בשלוחת נהלל של מכבי חיפה, במהלכה הוביל את קבוצת ילדים א' (שנתון 2000) בה שיחק חמודי כנעאן לזכייה בגביע המדינה היחיד בו זכתה השלוחה, בעונות האחרונות התמקד אביב כנפו באימון בקבוצות נוער במחוז הצפוני בליגה הלאומית ולאחר שהוביל את מכבי צור שלום להישארות בליגה כנגד כל הסיכויים, הוביל את הפועל נוף הגליל לצמרת הטבלה ולאחר שתי עונות מוצלחות בהפועל עכו - שלצד התמודדות בצמרת קידמה לא מעט שחקנים לסגל קבוצת הבוגרים, חוזר אביב כנפו לתפקיד שביצע בעונת הקורונה - תפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער של עירוני נשר. 

במחלקת הנוער של עירוני נשר שואפים לחזור לקדמת הבמה עם קבוצות בליגות הבכירות ועל כן, הוחלט לאייש את תפקיד המנהל המקצועי, ומסבירים מדוע בחרו באביב כנפו למשימה: "מתחילים לעבוד בכל הכח על מנת להחזיר את מחלקת הנוער של עירוני נשר להיות מהמובילות בארץ. כצעד ראשון אנו שמחים להחתים את אביב כנפו כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער. אביב חי ונושם כדורגל מקצועי קפדן ורעב להחזיר את המועדון לקדמת הבמה חוזר לקדנציה שניה במועדון. אנו מאמינים באביב וביכולות שלו להרים את מחלקת הנוער. בימים הקרובים יהיו עוד מינויים ראויים כדי לעמוד בכל המטרות של המועדון".


ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏אנשים משחקים כדורגל‏‏ ו‏טקסט‏‏חוזרים לשתף פעולה. אביב כנפו במעמד החתימה לצידו של שלומי פרץ, בעלים משותף של עירוני נשר

אביב כנפו מסכם בסיפוק את הפרק בקבוצת הנוער של הפועל עכו: "זו הייתה תקופה מצויינת מבחינתי. שתי עונות שבהן קבוצת הנוער הייתה מאוד יציבה והצליחה לייצר שחקנים לבוגרים, שהשתלבו השנה לקראת משחקי הפליאוף התחתון. זה בגדול המטרה שהגעתי למענה. בהזדמנות זו אגיד תודה לצוות הניהולי בעכו על שתי עונות יפות. מאמין שעוד נתראה בהמשך".

על הסיבות שהביאו את אביב כנפו לחזור לתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער של עירוני נשר, מסביר אביב כנפו: "אני מרגיש שזה הזמן הנכון מבחינתי לבצע שינוי. רוב המאמנים מגיעים לתחום האימון מאהבה למקצוע , מהתשוקה לייצר את הדבר הבא בכדורגל - וחשוב שהדבר יעשה באווירה משפחתית וטובה. זה מה ששלומי פרץ, הבעלים, רואה לנגד עיניו העונה - צוות אימון מחובר , מגובש מאמנים איכותיים צעירים ורעבים שיכולים להשתלב במערכת  דינמית וסביבה עבודה מקצועית".

שורת מטרות מציב לעצמו אביב כנפו עם כניסתו לתפקיד החדש: "האתגר הגדול הוא לשים את המחלקה במקום הראוי לה. במקביל, להמשיך ולייצר דור טוב של שחקנים שיחזק את הקבוצה הבוגרת. לייצר צוות אימון טוב שיהפוך עם הזמן למשפחה אחת. המטרה היא לייצר דרך טובה ועקבית לחינוך לערכים, לספורט  ומקצועיות, לא למהר להגיע לתוצאה הסופית ולקחת בחשבון שכדי להצליח לאורך זמן חייבים לעבור דרך.  ברגע שנסגור על צוות האימון שאנחנו שואפים לראות העונה בנשר  ולשלב את הקידמה שמגיעה אלינו היום, נצליח לבנות משהו איכותי ומקצועי שיחזיק לאורך שנים".


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...